9.9.08

Website counter
EUMORA bar adalah merupakan satu produk REVOLUSI didalam dunia kosmetik. satu produk yang boleh digunakan dari hujung rambut hingga kehujung kak. Hanya 3 minit selepas penggunaan, anda akan melihat dan merasai perubahan dan keajaibanya........ Eumora adalah: Sesuatu bahan, yang terhasil secara semulajadi, Berpotensi untuk menyegarkan, membersihkan, memulihkan serta menyeimbangkan. Moor Moor terhasil dari transformasi secara semulajadi selama 10,000 tahun, satu bahan yang termendap di bawah dasar air ..Sintesis antara herba,(700 tumbuh-tumbuhan serta bunga-bunga, digabung pula dengan bahan-bahan organic, inorganic, mineral, dan juga phyto-nutrients.)Maka terhasil lah sebatian herba yang sangat berkesan dan mujarab yang dapat memberi kesan yang sangat hebat pada manusia – Ia lebih dikenali sebagai MOOR. MOOR adalah salah suatu bahan utama yang digunakan dalam produk Eumora.. Sejak kurun ke 16 lagi (dizaman pertengahan) Moor telah pun digunakan di kebanyakan tempat di Eropah Tengah sejak berkurun lama. Semenjak 60 tahun kebelakangan ini, dengan peralatan technology moden yang ada, telah banyak penyelidikan secara klinikal ke atas terapi Moor dibuat dan telah dibuktikan secara klinikal bahawa Moor sememangnya mengandungi kesan therapeutic yang terbaik. Kini, ribuan pakar perubatan di Eropah telahpun menggunakan dan mengiakan kehebatan menggunakan Moor untuk perubatan. Antara bahan-bahan penting yang terkandung dalam EUMORA:- 1) H-ma - Algae yang kaya dengan anti oksida, vitamin dan mineral untuk mengembalikan keremajaan dan menyembuhkan kulit. 2) Heilmoor Clay (Moor) – Terdiri daripada ratusan herba, bahan organic, antibiotic semulajadi, hormon tumbuhan dan banyak lagi.
EUMORA bar adalah 100% SEMULAJADI dan HALAL. Kelebihan EUMORA + H-ma: * Sangat sesuai digunakan sebagai rawatan untuk semua jenis kulit termasuk kulit yang hyper extra sensitif. * mengecilkan pori-pori yang besar * mengawal/ menghilangkan blackheads dan whiteheads * Menghilangkan masalah jerawat dan kulit sensitif * mengurangkan / menghilangkan kesan parut pada kulit * mengurangkan / menghilangkan geragat / pigmentasi dan mengawal masalah jeragat * mampu mengurangkan garis-garis halus / kedut pada wajah, facelift up (wajah kelihatan muda dari usia) * membantu mengawal dan menghilangkan masalah penyakit kulit, eczema, psoriasis, stretchmarks, kesan selulit dan sebagainya. * warna kulit akan menjadi sekata dan kulit menjadi lebih cerah (proses exfoliation) * kulit akan kelihatan bersih berseri dan kemerahan secara semulajadi * meningkatkan keupayaan kitaran sel kulit dan menjadikan kulit sentiasa anjal, * Menghilangkan noda-noda hitam dan sel mati pada keliling leher, celah ketiak dan bikini line * menghilangkan masalah bau ketiak dan badan * menghilangkan masalah kulit kepala, seperti kelumumur dan banyak lagi, mengekalkan keseimbangan minyak pada kulit kepala * sesuai digunakan esebagai syampu, menjadikan rambut lebih sihat, berkilat dan lembut. * Menghitamkan rambut yang putih.
* Merawat masalah rambut gugur / menggalakan penumbuhan rambut baru * Menjadikan gusi lebih sihat dan menghilangkan masalah bau mulut.
Dan... BANYAK LAGI KEBAIKAN MENGGUNAKAN EUMORA BAR
(Di ingatkan... hanya tanda lahir dan tahi lalat sahaja yang tidak boleh dirawat menggunakan Eumora Bar kecuali ada pengesahan dari doktor yang tanda tu boleh dihilangkan ataupun tanda tu hanya satu symptom sahaja) ***************************************** CARA MENGGUNAKAN EUMORA:- Contoh ketebalan dan kepekatan buih yang diperlukan.
Biarkan buih mengering selama 3 minit, kemudian bilas dengan air. (Sungguh mudah kan!) Kulit tidak perlu dibersihkan dengan produk pencuci yang lain, kerana Eumora Bar memang bertindak membersihkan kulit anda. Cukup hanya kulit di basahkan ( jangan basah sangat) kemudian sapu lah dengan buih Eumora. 1) Bersihkan tangan sebelum menggunakan bar, gosokkan bar pada tapak tangan sehingga buih terhasil. Kemudian sapu buih di kawasan yg bermasalah seperti jeragat, parut, kedut dan pori-pori roma yg besar, eyebag, biarkan buih meresap kedalam kulit kemudian basahkan lagi tangan (tangan tidak perlu basahkan sangat), gosok lagi tangan hingga keluar buih kemudian sapu buih ke seluruh bahagian muka. Ratakan buih seperti menggunakan masks. (DIINGATKAN DAPATKAN BUIH YANG TEBAL DAN PEKAT UNTUK HASIL YANG MEMUASKAN, SEMASA MENYAPU BUIH JANGAN DITEKAN, KERANA BUIH AKAN MELEKAT PADA JARI2 ANDA, UNTUK MENDAPATKAN H-Ma YANG CUKUP HANYA SAPUHKAN BUIH DENGAN LEMBUT PADA KULIT ANDA) HANYA SAPUHKAN 2) Biarkan buih mengering di muka anda dan selepas 3~5 minit kemudian cuci. 3) Jangan lap, hanya biarkan kering dengan sendirinya. 4) Sesuai digunakan untuk 2x sehari (pagi dan malam) 5) Hanya 3~5 minit sahaja setiap kali cucian. 6) PERINGATAN. Kepada yang telah lama menggunakan Eumora Bar cukup hanya 1~2 minit masa cucian. MENGGUNAKAN EUMORA + H-ma TIDAK PERLU GUNA CLEANSER & TONER atau apa pun penambahan produk yang lain, cukup hanya satu produk sahaja untuk satu badan (kan jimat tu...) Setiap orang ada sejarah penggunaan KOSMETIK. Setiap orang juga terdedah dengan pencemaran yang ada disekelilingnya, yang mana semua pencemaran ni diserap oleh sel kulit dan tersimpan bertahun-tahun didalam sel-sel kulit 'sebagai memori' tanpa kita sedari.
TINDAKBALAS SELEPAS MENGGUNAKAN EUMORA + H-ma (Special case jer. Bukan pada semua kulit) MASALAH : Kulit menjadi kering (Bagi mereka yang kulit kering) PENYELESAIAN : Selepas menggunakan bar hanya biarkan kering 3 minit, kemudian pakai moisturiser / pelembab (Yang tidak mengandungi AHA/bleach, tak guna lagi baik) MASALAH : Keluar bintik-bintik halus sama ada hitam atau pun merah di muka PENYELESAIAN : Selepas menggunakan bar hanya biarkan 3 minit (kerana ia merupakan 'proses pembersihan dari dalam'). Kemudian guna moisturiser (tak guna lagi baik). Jangan risau dan teruskan guna EUMORA Bar. MASALAH : Kulit kering dan mengelupas (tak nampak sangat pun, produk nie tidak menipiskan kulit) PENYELESAIAN : Hanya biarkan kering 3 minit kerana ia proses mengeluarkan sel2 kulit mati. Biarkan penglupasan berlaku dengan sendiri. Jangan dikopek sebab dibawa lapisan kulit keras tu tengah terbina satu lapisan sel kulit baru (sapu dengan moisturiser, tak guna lagi baik) teruskan guna EUMORA Bar. MASALAH : Resdung - (Kulit akan terasa gatal) PENYELESAIAN : Jangan digaru. teruskan menggunakan Eumora Bar. MASALAH : Kepala botak atau yang mengalami masalah rambut gugur. PENYELSAIAN : Sapuh buih pada kepala dan biarkan 30 minit-atau lebih, kemudian bilas. pada awalnya kulit kepala akan terasa tegang, dan akan berlaku penguguran rambut (proses biasa, tak banyakpun yang gugur), jangan risau dlm masa 2 minggu atau lebih anak rambut akan mula tumbuh.
EUMORA +H-ma bar ADALAH PILIHAN YANG TERBAIK DAN MENJIMATKAN... Sebabnya... Eumora adalah satu produk 'SEMUA DALAM SATU' yang melengkapi semua keperluan kulit anda. Tak kira jantina, baby dan orang tua boleh menggunakannya. Senang dan muda digunakan, bila-bila masa dan dimana sahaja. MENJIMATKAN masa dan KEWANGAN anda... dan SANGAT BERKESAN!..Dan kesan yang BERKEKALAN! Untuk mendapatkan kulit yang cerah bersih berseri. Tegang dan anjal. TIDAK PERLU.. SUNTIKAN BOTOX,COLAGEN ATAU PANCARAN LASER. Hanya 3 minit bersama Eumora bar. Anda akan terasa dan melihat perubahan pada kulit anda. Rasakanlah sendiri kehebatan dan keajaiban Eumora bar, SIAPA YANG TAK INGIN KULIT NAMPAK BERSIH DAN BERSERI.... KAN??? 3 Giant Ingredients : MOOR (Austria), H-ma (France), Base (Germany) 100% Imported from Europe! (Eumora + H-ma nie memang 100% dari Europe.. Packaging jer kat Malaysia..(nak jimatkan kos..) Produk nie dah 16 kurun digunakan di Europe tapi di Malaysia baru lagi. Diproses dengan menggunakan Technology Nano dan dah terbukti dapat memberi perubahan hanya dalam masa 3 minit.) Tak Percaya??? .....Lihat pada gambar testimoni pengguna - sebelum dan selepas :) Anda juga boleh melihat cara2 suntikan BOTOX. (Hanya type Botox kat YouTube yang ada kat bawah nie). Dengan Eumora anda tak perlu melalui kesakitan suntikan BOTOX. COLAGEN atau pancaran LASER.

No comments: